Saturday, June 23, 2012

Sibuk

Hello! Minggu ni dah masuk minggu kedua untuk semester aku. Sepatutnya belum start busy lagi. Tapi memanjangkan minggu pertama, aku dah start sibuk. Memang tak boleh nak main2. Assignment, lab report dengan presentation lecturer dah start bagi.

Rumah sewa baru pun line internet pun tak berapa nak elok. Memang aku tak online. Isi masa dengan buat kerja dan study sikit. Macam penat pulak tak tau ape pasal, tapi memang sibuk lah. Jadual pun mengganas sampai pukul 6 untuk class ape semua.

Oh harini gf abang datang rumah. First time abang aku bawak datang jumpa mak ayah. Haha. Then gf dia ajak pergi tengok wayang dekat jusco. Aku on jelah sebab depa dua ni aku cancel nak keluar harini. So sebagai upahnya, kiteorang pergi tengok wayang. Memandangkan cerita baru macam merepek2 lambong lah, ape lah, aku cadangkan lah tengok Abraham Lincoln - Vampire Hunter


Aku dengar2 macam bunuh2 vampire la. Aku try lah ajak dorang tengok cerita ni. Aku ingat kan cerita semata politik sebab tajuk pun dah nama Abraham Lincoln. Rupanya dorang gabungkan dan twist cerita sikit. Memang ada unsur ganas ngeri scary sikit lah.

Lakonan Benjamin Walker sebagai Abraham Lincoln, Mary Elizabeth Winstead sebagai Mary Todd dan beberapa pelakon lain lagi.

Memang tugas Abraham ni untuk bunuh segala vampire lah. Haha. Dia dapat tahu vampire bakal menakluki US, so dia sebagai presiden plan untuk bunuh semua vampire. Memang cool dia bunuh vampire tu dengan menggunakan kapak dia. Aku cerita random je. Nak tahu semua, kena tengok sendiri.

Siapa yang minat, mungkin suka lah cerita ni. Bagi aku, biase jelah. Takde apa yang istimewa pun. Sebab cerita pasal berunsurkan vampire dah terlampau banyak. Macam2 cerita sekarang pasal vampire ape semua. Jalan cerita ni semua ok. Aku bagi rating cerita ni dalam 8/10 kot. Try lah tengok! :)

Tak sabar nak tunggu cerita baru nanti. Spiderman, Batman dengan Step Up Revolution. Wajib tonton! Ok bye! :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

Ruhil Rosley said...

biasa u cakap..i just watched the movie and mmg suka..sbnr nye i mmg tggu cte ni and x sangka plan cte ni for me oke..boleh tak cop cte ni lagi best dari twilight... *sorry I'm not a twilight fan^^

Shazana Samaluddin said...

bagi i biase jela. nothing special. tapi YES, mmg lagi best dari twilight. hehe