Tuesday, June 5, 2012

Semester Baru

Hello & Assalamualaikum semua! :) Pejam celik, dah masuk minggu kedua dah cuti semester aku. Sem depan dah masuk sem baru. Bermula lah cabaran baru. Tadi, aku bukak website KLAS Learning MSU, dah ada jadual untuk sem depan. 

Sem depan aku bakal amik subject Bioethics & Nursing, Introduction to Medical Science, Haemopoeitic & Lymphoid System, Musculoskeletal System, Cardiovascular System dengan Endocrine System. Haih dengar pun dah pening kepala woi. I think this semester is gonna be a tough semester for us. 

Huih punya lah nervous. Berdoa sangat supaya Jumaat tak balik lambat. Dengan debaran di dada, aku pun download lah time table tu. Pooof!!!


Tadaaaaaa, jadual takdela pack sangat. Kelas pukul 8 ada satu je. Cuma banyak balik petang jela. Takpela, jangan dari pukul 8 sampai 6 tu melampau lah kan. Yang penting Jumaat balik pukul 12. YEAHHHH!

Then lecturer dapat Dr. Ammar. Wohoooooooo, aku kagum bila tengok dia bercakap. Handsome pulak tu. Muahahaha. Lepas tu ada 3 subject yang aku berpeluang masuk dissect hall. Apa dia dissect hall? Di situlah aku berpeluang melihat mayat dan belajar mengenai sistem badan.

Syok betul, aku excited nak masuk dissect hall. Macam saiko pulak aku ni, tapi memang dari kecik menantikan peluang nak masuk dan tengok dengan mata kepala sendiri.

Harap2 semester depan, aku dapat buat yang terbaik dan maintain pointer aku. Harap2 subject tak susah sangat dan aku boleh carry semua nya. Harap2 jugak jadual tak bertukar. Banyak betul harapan aku. Doakan yang terbaik untuk aku. Ok itu saje nak di share. Bye! :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

Mysara Newrie said...

study elok elok weyh! :D

Shazana Samaluddin said...

hamboih. dah lama kau tak muncul comment dekat blog aku. hahahahahaha