Friday, December 3, 2010

Apa Cerita Teater

Berakhirlah minggu kedua untuk semester kedua. Mase semester pertama, aku pernah pergi ke teater Tun Mahathir. Mula2, rasa berat hati gila nak pergi. Tapi kena pergi jugak untuk subject Malaysian Studies dan masuk dalam markah aktiviti. Lecturer aku dah bagi peluang, tengok teater dengan harga student. Murah gilaaaaa kot dan seat 1st class. Terbaik. Bahagian depan. Peh terbaik semua benda nampak. Tiba2 minat pulak nak tengok2 teater ni. Masa pergi dulu, istana budaya ada tunjuk Teater Natrah akan diadakan nanti. Serious aku nak tengok dan agak memberontak kenapa lecturer aku tak nak pergi tengok yang natrah punya. Haha. Tiba2, dah hujung2 semester satu, lecturer aku cakap nak pergi teater natrah tu. Peh, macam excited sebab Remy Ishak ade jugak. Dan harga pulak, still same dengan harga student. Yes!

Saje nak try tengok. Best ke tak. Gua nak tengok Remy Ishak berlakon live je. Hahaha. So esok aku akan pergi tengok teater tersebut. Start pukul 3 petang. Excited jugak. Harap2 lah best ye. Hahaha :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: