Monday, September 6, 2010

Kesimpulan dari 3 entri lepas

Hahaha. Bukan nak mengutuk. Saja je mengkaji perangai2 orang di alam maya ni. HAHA. Tapi betul kan? Jadi pelat ade, ade yang jadi manje ade, ade yang jadi makin berseni. Benda betul kan? Mendapat pelbagai feedback dari korang. Keseluruhannya bukan semua yang suka betul tak? Ade yang menyampah, marah, bengang & macam2 lagi. Aku faham. Bertahun dah aku alami nya. Terseksa jiwa. HAHA

Tapi bila kita melayan balik, kita boleh tengok kot perangai & gelagat2 orang same ade dalam FB ke Myspace ke. Seronok menguji2 orang camni. Menjadi sebagai satu hiburan. Nak hantar benda2 camtu dekat Shazana Samaluddin tak dapek la. Memang di bahan dan isu ini dibangkitkan la. HAHA. Tu lah, macam2 perangai orang yang tak boleh kita nak elak. Memang akan ade orang2 camni.

Maaf jika sesiapa yang ade terasa. Kesimpulannya, this blog is just for fun. Lagipun mahu menegur kan sebab bukan semua orang suka perangai2 hot hot manje gituuu. Nak ke kena dibahan hari2 kan oleh orang yang anda tak kenal? Takpon kena bahan depan2 ke? Orang tegur ke kan? Malu nanti. Sendiri bunuh diri. HAHA. Adios :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

naz said...

ok saya tersimpul faham haha

Shazana Samaluddin said...

naz : bagus. HAHA