Saturday, June 19, 2010

Jalan semak samun

Harini gua keluar lah ke KL dengan Nuar. Dengan niat nak membeli baju untuk pergi ke class kan. Okayh, harini hari Sabtu. Macam biasa, sumpah semak samun gila babi. Lagi2 time cuti sekolah camni. Harini aku tak faham pehal ramai sangat. Cuti sekolah nak habis kot? HAHAHA. Aku berjalan la menghala ke Pavi dengan niat nak ke Cotton On. Aku terkejut, pehal ramai sangat. Ade event ape kat depan main entrance Pavi tu. Pelik la. Tengok2 budak2 duduk melepak depan tu.

Ya Allah, kalau kau shopping ke nak gi makan situ ke apa ke, lain cerita, ni sekadar berdiri depan Pavi, entah buat ape pon aku tak tahu. Sumpah jalan jadi semak kot tadi. Duduk tengah2 jalan ramai2 asal. Nak tayang ape? Bukan hot mane pon. Perasan hot. Muka mintak penyepak usha2 orang ingat tempat tu die punya. Haish tak faham. Poser semua ada. Macam2 ada. Combo set lah. HAHAHA. Dapat ape pon duduk depan tuh. Menyemakkan jalan orang kot.

Yang tak tahan nye aku gi Sungai Wang then patah balik gi Pavi nak ke KLCC, orang yang sama duduk lepak depan tu. Peh tak penat ke bai? Then mencapap tak tentu pasal. Dulu serius pergi Pavi memang best. Tak terlalu ramai orang. Still nampak lah Pavi tuh tempat exclusive. Sekarang dah tak macam dulu. Banyak budak entah pape. Menyemak dekat main entrance tu.


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: