Wednesday, May 12, 2010

Esok tiada, tapi lusa masih ada.

Esok aku tiada. Bukan tiada untuk selama-lamanya. Tetapi untuk satu hari je. HAHA. Esok aku ade aktiviti memancing ye 2 hari satu malam bersama keluarga saya, dan sedara2 saya di ats sebuah rumah yang berada di tengah2 laut yang dipanggil kelong. HAHA. Tempat tu ade dekat Lukut. Jauh sikit dari Port Dickson. Esok pagi2 dah kena gerak. Kul 8 camtu kena sampai sana. Kena gerak waktu sebab nak naik bot kan. Air tengah pasang waktu tu.

Kena tidur awal malam ni. Kumpul tenaga untuk esok. Nak berjaga tengah malam. Esok memang hitam lah aku jawabya. Hahaha. Takde hal la. Boleh lepas tension disamping mengasah bakat terpendam iaitu memancing yang dah lama tak diasah. Haha. So, malam ni kena buat shift Hotel City ( Facebook ) 48 jam la. Hahaha. Begitu obsesnya dengan Hotel City tuh. Biase ar. Manager terhebat kan. HAHA. Nanti aku update lah lagi pasal memancing ni semua. Ade gmbar aku letak. :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: