Sunday, May 16, 2010

Permintaan terakhir

Hahahaha. Tajuk macam nak mati je. Haha. Tapi boleh jadi jugak kan permintaan terakhir aku. Eh sebelum tuh, gambar aku gi PD tuh aku nak upload. Nak sangat. Tapi camera kat ayah aku. Kena tunggu dia lah. Kalau aku rasa nak update, aku update lah pasal tu. HAHA. Okayh sambung balik. Takde lah, seminggu lagi je aku masuk belajar nanti. So sebelum masuk belajar ni, ade jugak la macam2 aku nak buat. Nak berseronok suka2 dulu. Laut dah tengok. Genting dah pergi. Ape lagi? HAHA

1. Spend time dengan family
- Kalau boleh minggu ni nak lebih duduk rumah la kan. Haha. Nanti rindu rumah. Aku dah la tak biasa jauh2 dari rumah untuk beberapa hari ni. HOMESICK kot. Haha. Spend time lah selagi sempat bersama mereka yang tersayang. Tengok tv dengan ayah ke, mak ke. Sebab sebelum ni busy online je. Tak pon buat hal sendiri -_-"


2. Jumpa dengan dia
- Insyaallah selasa ni jumpa dia. Saje nak jumpa. Dah lama tak jumpa sejak2 krisis yang berlaku. HAHA. Alhamdulillah still lagi dengan dia. Doa kan lah aku kekal dengan dia okayh. Ade jodoh, tak kemana.

3. Nak mak masak macam2
- Hahaha. My mom is the best chef. Ape die masak semua aku makan. Aku tak kesah. Macam orang kate kan, air tangan ibu still the best. Aku dah suruh mak aku masak laksa lah, ade lauk yang aku nak lah. Mak aku pon tak kesah. Lagi orang bagi die idea nak masak ape, lagi die suka. Yela, nanti dah masuk belajar, memang hari2 makan masakan mak pulak. Adoi :(

4. Jumpa dengan kawan2
- Tengah mencari hari la ni nak lepak. Ade dah sekolah masuk Form6, ade yang kerja. Camne nak jumpa. Harap2 dapat. Sebab weekend ni aku dah busy. Macam2 nak buat nak prepare. Hari biase boleh la. Lepak jelah dekat2.

5. Lepak mamak ABC
- Aduh dah lama tak lepak sane. Tolong la, sape2 teman la aku okayh lepak sane. HAHA

6. Main game
- Aku nak main game puas2. Game bunuh orang ke, ape ke. Haha. The Sims 3 pon tak abis lagi nak buat rumah. Hahaha.

Tulah aku rase buat mase ni. Tadi aku dah beli dah barang2 yang diperlukan ape semua. Esok aku nak settle kan medical checkup. Hari tu just buat blood test je. Dan buat pengetahuan anda, blood test sy, sy buat selasa haritu. Dan sampai harini, lebam di tangan masih tak hilang ye kawan2. Fuck betul nurse tu entah tahu buat kerja ke tak. Sebelum ni aku amik darah elok je. Takde sampai lebam2. Lebam2 pon sekejap je. Ni dah berape hari.

Mase dok cucuk tangan aku tu, die tarik punya slow nak mati. Takde la suruh tarik laju2. Tapi sederhana la macam doktor2 lain buat. Dah tgh menarik darah aku keluar, die boleh stop, then gerak2 kan jarum. Pantek, mane tak lebam. Memang die salah cucuk agaknya tak pandai cari vein blah mane.

Besok siap. Aku nak cari orang yang dok cucuk aku tuh. Aku nak cucuk die balik. HAHAHA. Geram pulak. Macam tak pandai buat kerja. Macam mane dapat approve jadi doctor atau nurse ni. Demm. HAHAHA.


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

dhanial yahaya said...

aku nak teman kau lepak abc ! seronokk <3

*sian tangan kau :(

Shazana Samaluddin said...

to dhan ; meh lah teman. tak kesian kat aku ke. haha. kau ponteng sekolah cepat. HAHA