Sunday, December 13, 2009

Shopping :)

Hari ni aku keluar lagi. Woot woot. Seronok dapat merayap owh. Hari ni aku nak beli barang sket. Beli baju, beli beg. Then aku jumpa Shaa, kawan myspace aku for the 1st time. Sebelum ni susah sangat nak ajak keluar. Pemalu la awak ni Shaa. Haha. Aku gerak lambat tadi. Haha. Bodoh la, train lambat. Aku benti kat KL Sentral. Jumpa Anuar dulu. Hehe. Then baru gerak same2. Gi TS dulu. Shaa ngan cousin die dah sampai. Sorry la lambat. Haha. Sampai je, terus berjalan menjelajah. Aku nak cari sling beg. Cari punya cari tak jumpa.

Then gerak Sungai Wang. Takde jugak. Haha. Masalah betul. Bukan takde, tapi aku yang cerewet sebenar nye. Hahahaha. Aku memang camni la, cerewet gila bile shopping. Yela, kalau beli pon, then tak puas hati. Tak gune jugak kan. So kene ade sifat cerewet itu. Haha. Kul 3 Shaa dah kene balik. Skejap je kot. Takpela, next time boleh keluar lagi. Hehe. Wow dating berdua dengan Anuar. 1st time ni dating berdua dgn die. Sebelum ni ade member ape semua. Haha. Lepas tu pergi ke Pavi. Aku nak cari baju. Cari tshirt kat forever21. Adoi, haritu gi byk tshirt. Harini gi, tak byk sgt. Design tak lawa. Aku cari sleeveless biase. Amik jela. Da suke kan. Haha

Then berjalan lah lagi ke sane ke mari. Pergi balik ke Sungai Wang, then TS. Last2 beli beg kat TS. Takde hal la. Aku pon dah penat jalan. Mane jumpa, aku amik je. Anuar yang pilihkan. Okayh la kot. Haha. Beg biase je. Tak mampu nak beli LV. Haha. Then lepak mamak jap dekat BB. Makan ape semua. Pastu balik. Wow, penat la jugak. Bende cari barang tak banyak pon. Haha. Bodoh betul Tapi dapat la spend time kan. Owh thanks for today syg . Sorry u kena ikut i ke mane2 & melayan cerewet i ni. HAHA. Thanks for everything :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

Cik Pieka said...

aww, bwu i phm sape anuar. upernye boyF dy. ta gtaw i pon. haha. kowg sweet la :) eceh. selamat berbahagia nana. haha :D

Shazana Samaluddin said...

to pieka : haha. laa sebelum ni u tak tau ke. kan i dah bagi hint2. malas lah nk kecoh2. thanks pieka. love u :)