Wednesday, October 28, 2009

Happy Birthday Mak :)

Owh harini birthday mak aku. Semalam aku dah belikan kad dengan Ferrero Rocher sekotak untuk mak aku. Hadiah mahal2 gua tak mampu beli la. Hahaha. Lagipon mak aku suka coklat tu. Aku beli jelah. Then malam ni ayah aku nak belanje die makan steambot. Fuh untung mak aku. Haha. Excited ni nak makan steambot. Da lame tak makan. Kesian. Haha.
Btw mak, Happy Birthday yang ke-50. Semoga panajng umur dan murah rezeki. Nana doakan mak sentiase sihat walafiat. Walaupon kite selalu bertekak. Tapi tak bermakne Nana tak sayang mak. Love you mak. ( emo sket ) Hahahahaha
Current Mood : Takde orang nak bagi aku Ferrero Rocher ke?


Thanks for reading. Have a nice day :)

4 comments:

Shahrul Tanaka said...

suro KLMJ bagi sudah =P

Cik Pieka said...

selamat hari jadi mak :P

Shazana Samaluddin said...

to shahrul : perlu ke sebut KLMJ?

Shazana Samaluddin said...

to pieka : haha. makcik. haha