Sunday, October 25, 2009

Graduation

Kali ni akan menjadi entri paling panjang. Paling panjang. Haha. Memang tak boleh di bendung sebab banyak sangat nak update sebelum ni. Tapi tak kesampaian. So aku nak bagi warning kat sini, entri kali ni banyak gila gambar. Serius banyak. Aku tak men2. Rase2 menyampah jangan tengok. Sure muak punye. Bukan aku tak bagi warning. Aku da bagi warning. Hahaha. Tapi suka hati aku la nak letak gambar ke ape. Haha :)

Graduation

Warh. Diadakan pada hari Sabtu bersamaan 24 October 2009. Yang akan menjadi kenangan untuk batch Form5 2009, SMK Cheras Jaya. Graduation ni buat kat GMI, Bangi. Wow. Memang hari paling penting. Hari yg ditunggu2 sejak awal tahun lagi. Serius memang excited gila. Pagi2, kul 7.15 camtu, bus da gerak. 8 lebih baru sampai sebab abang bus sesat. Haha. Tak de hal la. Kiteorang paling last sampai. Apekan daye. Haha. Then kiteorang terus gi register name. Tgk name ape semua.

Fuh. Class A smpai F sidang yang pertama tak silap aku. Aku tgk name, aku ngan Mira meja no. 21. Billa ngan Jaspreet meja 20. Tak same meja pulak. Tapi sebelah2 okayh la. Masih bersatu. Da register, kiteorang kene gi backstage. Pakai jubah terus sebab kiteorang sidang yang pertama. Suasane memang agak kelam kabut jugak lah. Aku pon cepat pakai. Cikgu Azilawati yang pakai jubah untuk aku. Cikgu Add math aku. Haha. Cikgu aku kate ' Berangan2 lah pakai jubah sekarang. Nanti lagi 4 tahun lebih, dapat rase yang betul2 punye. Harini cikgu yang pakaikan, besok nanti boyfriend yang pakai kan ' Hahaha. Cikgu, sy takde bf. Da lame single dah. Hahaha. Lepas pakai jubah, duduk kat meje jap.
Rasmi sane, rasmi sini. Baru cikgu panggil suruh beratur. Fuh. Terus sejuk kot tangan aku. Sumpah nervous gila babi kot. Tak dapat bayangkan camne. Hahahaha. Sikit sikit orang lain da beransur ke depan. Then turn aku. Damn. Nervous gila. Da la tak datang raptai. Takut salah step ke ape kan. bahaye betul. Haha. Last2 aku redah je la. Amik scroll ape semua. Tapi. Aku terlupa pandang camera. Haha. Gmbar tu bayar kot. Bongok betul. Tak de hal la. Lepas abis sidang kiteorang, ade budak sekolah aku perform. Suare not bad jugak la. Dorang pon byk kali menang paduan suare. Padan lah. Haha. Then The Sunday perform. Siapekah? Haha. Yan, Wafi n the gang. Sape lagi ntah. Tak kenal.

Glamour gitu
Tak berape nak cemerlang. Haha
Kami di meja 21
Us in jubah sekolah ;p
Ikrar pelajar ;p
Takut dowh. HAHA
Paduan suara
The Sunday hot. Haha

Lepas abis sidang 1, 2, 3, makan time! Kiteorang amik gmbar dulu. Mengenjat je sesekor. haha. Yela, buat kenangan. Mane tau lepas form5, dah tak jumpe lagi kan. Bergambar la puas2 kan. Besok lusa boleh tunjuk kat cucu pulak kan. Haha. Menu haritu, Nasi beriyani, ayam ade, kambing ade. Tapi makanan macam tak cukup. Abis cepat gila. Maybe ramai kot. Lepas makan, amik gmbar lagi ramai2. Fuh, aku akan rindukan moment tu. Tak kan dilupakan sampai aku dah tua nanti. :)

Mira Mir & Nana Nan
Muke hampir same. Hahaha
Pemalu
Owh yeah ;p
Pemalu lagi. Haha
Bedah, aku, Ani, Zawawi
Friends
Abang baju coklat, name awak sape? Hahaha
Tinggi :)
Friends are forever
Same hitam
Bodyguard bebeh. Haha
Bedah Bedot, Nana Nanot
Mate harimau. Test power. HAHA Yeah graduation :)
Makan time! ;)
Ramai2 seronok.
Dengan pricipal :)
Cikgu, bile cikgu nak bagi Biology sy lulus? Haha

Dengan Wafeng The Sunday hot. Haha

Dengan Sheng Qian. Best student ;p Ustaz, lu memang sempoi. Haha Sayang awak Cma. Haha Kat sekolah wok ;p 3 musketeers. haha
Current Mood : Bile nak jadi pelajar cemerlang? Tak dapek la. HAHA


Thanks for reading. Have a nice day :)

7 comments:

Syazni Rahim said...

rindunya sama ustaz itu!

COngrates Nana :)

Anonymous said...

wahh..byk nye picxa..cun2.. :)

Shahrul Tanaka said...

hoi SPM2!

Shazana Samaluddin said...

to syazni : haha. mase u sekolah cj, ustaz tu ade lagi? ;p

Shazana Samaluddin said...

to rara : haha. yelah. nk buat camne. semua rase nk update. haha

Shazana Samaluddin said...

to shahrul ; argh memekak je tak abis2.

Anonymous said...

wah da lme x bkk blog...
x sngka kat sini ade gm br aku!!!
2 plak tu....
kagummmm
hahaha