Friday, August 14, 2009

Merantau

Lepas aku balik sekolah tadi, mak aku balik awal. Rupenye nak gi JB. Ayah aku ade keje kat JB. So aku pon follow la. Malas nak follow sebenarnye. Tapi kang bosan lak kan duduk rumah. Baik gi merayau. So, kul 3 tadi aku gerak. 6 lebih aku sampai.

Ayah aku ade kerje kat New York Hotel JB. Bukan New York okayh. Haha. Warh. Ade club kat sini. Banyak orang Singapore datang clubbing sini. Ramai giler kowt. Macam best je. Nak jugak join. Haha. Kalau ikot umur memang tak lepas. Tapi tengok badan aku yang macam orang berumur 18 tahun ke atas maybe boleh masuk kowt. HAHA.

Esok maybe aku balik kowt. Sekejap je kat JB ni. Esok mau gi shopping! Owh yeah! Mau beli macam2. Ni sebenarnye tujuan aku datang sini. Haha. Kalau ade pic aku upload. Kalau ade lah. Kayh la, aku nak tidur. Adios.

XOXO, Shazana Samaluddin :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

6 comments:

ms ARNALIS nifiq said...

wut the fuck !? tak ajak pon -.- sedih sedih haha , jk jk

Matt Hamzah said...

New York Hotel eh ??
hahahaa
k la tempat 2
best tp kene banned sbb bar fight ??
x caya ??
tanye itu security hahaha

Shazana Samaluddin said...

to nisa : haha. takpe. next time okayh :)

Shazana Samaluddin said...

to matt : bar fight is normal la. mane2 club pon mesti ade bar fight. tapi best utk clubbing okayh. haha

Lionel Azry said...

new york tak best..the zone best! :P

Shazana Samaluddin said...

to lionel : ntah pape ntah die ni. haha