Saturday, July 4, 2009

Tolong lah

Serius kau makin annoying. Tolong lah. Kau da ade kehidupan baru kau kan. Just tolong, tolong jangan cari aku kalau kau nak bagi aku sakit hati semate2. Aku tak kacau hidup kau, aku tak ganggu hidup kau sket pon. Tolong lah. Aku dah tak tahan. Tolong berhenti sakitkan hati aku. Aku tak nak berlarutan sampai aku SPM. Memang hak aku nak benci kau ataupon tak. Tapi tolong jangan bagi aku benci kau. Kalau boleh aku tak nak benci sape2. Tapi bile aku da benci, susah. Aku tak kan maafkan kau sampai aku mati. Sekali aku ludah, aku tak kan jilat balik. Cukup lah dengan segale ape yg kau da buat, cukup untuk bagi aku sakit hati.


Thanks for reading. Have a nice day :)

8 comments:

Lionel Azry said...

dead memories?

sassy gewdix said...

sme larh with me....

tapi laen cket...
=,(

Syima Syaz said...

eh nape budak tuh asyik nak kacau kamu je?
benci je lah....lame2 dia akan dpt balasan

my[s]ara said...

hoho..tetapkan pendirian u babe..!!

Shazana Samaluddin said...

to lionel : anda rase?

Shazana Samaluddin said...

to sassy : camne tu?

Shazana Samaluddin said...

to syima : tak tau la kenape :(

Shazana Samaluddin said...

to sara : yup2. tetap!