Wednesday, April 15, 2009

Tagged By NadiaSamz & Edlin :)

TAGGED BY EDLIN


1. Camera
- Bagi aku camera please. Owh ayah, give me a camera as my birthday present kayh! 30 Jun!
2. Kek
- Haish. Actually aku da lame tak sambut birthday ni. Sambut pown simple2 je. Kek2 ni da tak de. Tahun ni kalau boleh aku nak
3. Special Dinner
- Bawak la aku gi dinner kat mane2 owh. Please.
4. Chocolate Ferrero Rocher
- Aku nak ini chocolate sebagai present
5. Present from someone special
- Berangan jelar kau ni nana. Bf pown tak de. Hahahahahaha :)
6. Tiket Wayang
- Ade sesape nak offer tiket wayang kat aku?
7. Baju baru
- Mak, nak baju baru!
8. Orang-orang yang disayangi wish birthday aku
- Kalau sayang aku jangan lupa wish kat aku. haha
9. Sambut bersama orang tersayang
- Nak ade family, kawan2 & bf di sisi :)
10. Doakan kebahagiaan aku
- Hurm, doakan aku bahagia dengan hidup aku. Doakan aku berjaya. Doakan aku jumpe orang yang boleh diharap :)
TAGGED BY NADIASAMZ
1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
- Semua bende aku beli.
2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
- Perlu ke tanye camni? Haish. Haha
3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
Buat ape? Jadi bodoh je. Boleh buktikan dengan cara yang lagi baik
4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
- Gi mampus sama kau! FYI, macam aku kesah pulak kau kata camtu. Jeles~ Haha
5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
- Aku sekolah lagi. Malas nak pikir
6. Kalau tiada lagi hari esok?
- Redha jelah sentiase. Nak taubat pown tak sempat. haha
7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
- mampus die kena maki
8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
- Tak kesah asalkan menu tu halal
9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
- Perlu ke mempersoalkan?
10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
- Banyak gila arh.
11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
- Sesiapa saje orang yang aku benci
12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
- Buat2 malu. Hahahahahahahaha
13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
- Sekali lagi aku nak tanye kat orang yang wat soalan ni. Perlu ke mempersoalkan?
14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
- Aku memang nak! Tolong offer aku. :)
15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
- Argh. Bodoh punye soalan
16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
- Anugerah pelajar cemerlang & anugerah pemaki handal yang terbaik
17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
- Bodoh gila. Buang tebiat. Nak Melayu je. Haha
18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
- Owh tolong. Tak nak lagi
19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
- Haish. Go to hell lar. I dont give a damn la.
20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
- Online couple aku yang terhangat. Haha


Thanks for reading. Have a nice day :)

1 comment:

Nadia Samz said...

wow!
saya hangat sangat ke?
patot la u xnk clash ngn i.
hehe!