Friday, March 16, 2012

Kamera Lapar


Masih ingat camera kesayangan beta berwarna pink seakan-akan camera mainan ini? Masih? Yeah camera ni dah lama tak berkhidmat sejak pergi Penang dulu. Disebabkan kehabisan stok film dan pokai untuk membeli film. Haha

Harini beliau berkhidmat semula. Aku menghabiskan 2 shots untuk film yang lama.Camera ni dah lama lapar. So aku bagi dia makan film baru yang aku beli haritu. Menggigil jugak la time load film baru sebab dah lama tak buat. Aku load film baru sebab untuk guna esok. Esok ada apa? 

Esok ada 4th Putrajaya International Hot Air Balloon FiestaSemua pasal event ni ada dekat entri aku yang lepas. Excited nak pergi walaupun just datang nak tengok belon dengan amik gambar. Haha. Esok gerak sebelum pukul 7 macam tu.

Harap2 cuaca elok besok. Sekarang ni dah la musim tak tentu. Diminta janganlah hujan. Sebab di waktu pagi kekadang lighting paling cantik nak amik gambar. Bagi aku la. Hehe. Senjata slr pun sedang di caj untuk berkhidmat esok.

Sebelum akhir kata, aku nak tunjuk skill yang aku perbaharui. Buat fishtail braid. Dulu buat asik tak jadi. Tak kemas sangat dan berterabur. Then time dulu tu rambut tengah tak sihat, nipis dan halus je tocangnya.  Di samping rambut time tu masih lagi layered. Sekarang tengok lah rambut beta semakin sihat. Hahaha


Ok untuk sesiapa datang besok pagi pergi hot air balloon fiesta, see you guys there! Aku ada di sana pagi-pagi buta tu. Bye! :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: