Saturday, January 21, 2012

Happy 24th Burpday

Assalamualaikum and hello everyone! Semalam, jatuh pada 20 Januari 2012, adalah si birthday encik Anuar Azizan saya. Hehe. Genap lah usia beliau 24 tahun. Tak sangka aku kenal dari sekolah, masih awet2 muda lagi, sekarang dah makin tua gamaknya. Tapi muka maintain muda. Haha.

Semalam tak boleh la sambut sebab weekdays. Sehari sebelum birthday dia tu, aku plan nak bagi card dulu. Maklum la tengah tak masyuk. So aku just bagi handmade card yang aku buat sendiri. Tak sekreatif orang lain tapi aku buat secara rush takut tak sempat. Memang buat last minit. So card memang simple gila. Aku buat pop out card dengan ade 3D sikit2. Ni lah hasilnya selama sehari setengah.  Kepakaran darah anak seni yang tak berapa nak seni.

Bahagian hadapan
Belakang
Pop out card
Tu lah dia hasilnya yang tak seberapa. Ok, cerita pasal harini, aku dengan Nuar keluar. Pergi sambut birthday dia. Memang sambut sederhana je, just tengok wayang n makan dekat Pavi. Nuar belanja tengok wayang harini. patutnya aku, dah terbalik lak. Haha.

Ok, pengakuan yang nak dimengakukan ni, kiteorang sebenarnya dah lama gila k tak tengok wayang. Nak dekat berapa bulan dah rasanya. Haha. Disebabkan tahun ni banyak cerita best2, memang kena tengok. Tadi kami tengok cerita Underworld : Awakening


Dulu pun ade jugak kan cerita ni, Rise of the Lycans. Tapi seriously aku lagi prefer yang ni. Memang best la. Tak boring pun cerita ni. Nak tau sinopsis, pergi google. Tak pun tengok sendiri. Serious tak rugi la tengok cerita ni.Ada la a few part yang agak ngeri sikit. Picit jantung la, buat injection kat mata la. Omaidot! Haha.

Try la tengok. Tapi menurut ending dia, biasa lah kan, producer mesti mau untung, so mungkin most probably, cerita ni akan ada sambungan lagi. Harap sambungan dia best!

Lepas wayang, perut pun lapar. Wayang habis dalam pukul 4 camtu. Then kami pergi menuju ke Nandos yang ada! Aku saje je nak ajar Nuar makan benda ni sebab dia tak pernah try. Die ni memang tak makan fast food cam McD ke hape ke. Tu pening sikit. Hahaha.

We had lunch together (lunch ke?) dekat situ. Order 1/4 chicken dengan 2 sidelines je. Nanti perut bloated gila sebab chips dia memang banyak. Nuar pilih mild chicken. Aku pilih hot. Haha. Pedas sial, nasib tak mintak extra hot. Aku rasa mau berak berdarah nanti.

Birthday boy
Bon appetite

Mine!

Aku dah berjaya pengaruh nuar makan kat sini. Haha. Dia kate not bad n ok lagi dari kenny roagers. Sebab dulu time puasa, kan ade berbuka ngan nuar tasha wani kan. Makan kenny roagers nuar tak puas hati gila. Ayam kecik bagai. Haha

Then after makan, kiteorang jalan2 cari pasal. Harini memang simple je. Tak buat ape pun. Sambut sederhana je. Hehe. But im so happy today :)


Oh saya
So itu jelah nak dikongsikan. Btw, happy birthday to Anuar Azizan. Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu. Takde hadiah yang  tahun ni, cuma dapat belanja makan dan kad buatan sendiri je kali ni. Hehe. Tapi hari2 pun birthday kan sebenarnya, boleh sambut lagi. Haha. May you be blessed with happiness, joy and success. May all you dreams come true, I'll always be with you. Love you and take care! :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: