Wednesday, March 23, 2011

Bandar Bersejarah

Dicadangkan, kalau takde angin melintang, takde ape2 halangan, Ahad ni, aku dengan family aku akan pergi ke Melaka. Saje berjalan2 sebab aku dah berapa tahun tak pergi Melaka. Sekadar singgah ada la. Tapi untuk stay beberapa hari dah lama gila la. Tapi pergi tak lama pun. TIdur satu malam macam tu kot. Tengok la berdasarkan kepuasan diri. HAHA.

So, tempat2 aku nak pergi macam A famosa tu ke. Fuh berkurun gila tak pergi situ. Zaman kecik2 dulu pernah la. Pastu stadhuys church tu. Nak try jugak ar naik Eye On Malacca. Hahaha. Gilo batak. Pastu nak pergi yang ada kapal tu. Almost negeri Melaka aku pernah pergi dulu masa kecik2. Tapi bertahun2 dulu. Lama sangat. Tu nak pergi balik. Saje jalan2 sempena cuti sem.

So mana lagi tempat best nak pergi? Aku pun dah lupa. Kat mane ye ada night market yang best2 jual souvenir, baju2 ke ape ke. HAHA. Yang ala2, uptown ke. Aku mencari jugak. Then tempat2 makan yang best. Tolong tolong. Orang Melaka, sila cadangkan nak pergi ke mana. :P


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: