Saturday, May 29, 2010

Telah ditakdirkan

Mesti korang ingat aku dah ade dekat Shah Alam kan? Tetapi hakikatnya tidak! HAHAHAHAHA. Tadi aku pergi MSU, just tulis borang, isi2 ape semua. Then ade counselor tu suruh tanya orientasi aku bila. Pastu, die cakap orientasi aku 10 Jun okayh. Peh bapak lah lambat lagi rupanya. Aku pelik haritu kate harini ade orientasi. Siot betul. Penat aku kemas baju ape semua. Bertimbun barang aku kemas malam tadi. Haha.

Macam Billa, bridging class die start 31 Mei. Macam aku punya selepas orientasi baru ade. Siot betul. Asal tak sekali je. Kan senang. Pastu aku punya class betul2 start 28 Jun. Peh 2 hari lagi nak birthday mase tuh. Sial. Sah2 aku tak boleh balik kot hari minggu. Haha. So ingat tadi nak letak barang dekat rumah sewa, tapi macam ragu2 lagi. Kiteorang balik lah. Tapi Billa gi rumah sewa tuh letak barang. So bilik tu memang kiteorang punya! Baik punyaaaa! HAHA.

Kan abang driving telefon aku semalam. Die cakap harini aku kena belajar driving dan Isnin ni ade JPJ. Ape? JPJ? Aah JPJ. HAHAHA. Misal kate aku tak gi test JPJ tu, aku kena bayar RM80. Mula2 dah plan memang tak kan boleh pergi punya. Tiba2 camni lak jadi nya. Tapi harini aku busy. So esok aku belajar driving buat kali terakhir. Dan Isnin ni aku JPJ yaawwwww. Lepas driving esok nak letak la barang sikit2 kat rumah sewa. Fuh dah 3 kali dah asik tak jadi je pergi MSU. Rumah ni betul2 tak nak berpisah dengan aku. HAHA.

Tulah, memang dah ditakdirkan jadi camne. Semua dah tersusun. Haha. Pagi tadi konon2 la aku nak bawak dictionary. Mane tahu perlu. Tiba2 hati kate tak payah. Macam ade chemistry di situ. Suruh duduk rumah lagi seminggu. Hahaha. Btw tadi, mase aku nak balik. Aku dapat satu message ni.

' Awak Noor Shazana kan. Sy Nabilah. Sy amik num awak kat counselor tadi. Sy pon foundation in law jugak. Tinggal kat Pangsapuri Perdana. I hope we can be friends '.

HAHA. Terkejut beruk aku tadi. Die ingat aku foundation in law kot. Tu yang die amik num aku. Sebab mase isi borang tu, semua budak2 foundation tu duduk dekat tempat aku daftar tu jugak. Aku call die terus. Haha. Aku cakapla aku punya foundation in health science. Bridging tak sama. Tapi orientasi sama. So jumpa masa orientasi lah. Terkejut la sebab aku tak tegur sape2 mase tu. Tapi die tau aku datang awal ape semua. Agaknya die kenal la aku mane satu. Tapi aku tak kenal die. Camne? Haha. Takpela. Nanti kenal la. Mane tahu boleh buat kawan baru kan. Lain kos pon tak bermakne tak boleh berkawan kan. Mane la tau para follower aku ade die. Boleh aku tau sape. Kalau diri anda, tunjukkan lah diri anda. Haha. Entah la, btw memang happy lak dapat duduk rumah kan. Hahahaha :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

2 comments:

NAZ said...

ahahahahahahaha poyo tu lah pasal i da ngs ngs dah

Shazana Samaluddin said...

to naz : u kenapa? nak gaduh? HAHA