Thursday, April 29, 2010

Status?

Ramai dah tanya kenapa status kat facebook aku dah takde la, ape lah. Kenapa? Entah. Eh tanya lah orang berkenaan. Penat aku nak menjawab. Mana nak mengaku aku gf dia kan. Siapa la aku kan? Single atau in a relationship? Aku pon tak tahu apa status aku dan aku betul sakit kepala. Sakit otak macam nak pecah kepala. Better tembak jela kepala aku dengan senapang gajah. Senang hidup. Aman dunia sejagat.


Thanks for reading. Have a nice day :)

8 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

bunuh diri?bagusla..dah jadi cinta pembodohan..huh!

dhanial yahaya said...

jangan jadi bodoh okay nana ?

Shazana Samaluddin said...

to shahrul : bukan bunuh diri la gila.

Shazana Samaluddin said...

to dhan : sape yg nk bunuh diri? kau ckp sikit. igt aku bodoh ke apa

Nadia Samz said...

nana sayang, i ttp syg u. hahahha..
u buat dalam.hubungan.kapal dengan i lah. <3

Shazana Samaluddin said...

to nadia : kita kan dari dulu dah kapal. :P

Mysara Newrie said...

nana. rilex ar. aku faham perasaan kau. sabar2

Shazana Samaluddin said...

to mai : takde bende dah unutk aku fikir