Monday, April 26, 2010

Memang gembira sebenarnya

Huuuuhhhhhhhhhh. *menarik dan menghembuskan nafas yg ditarik sgt dalam ke dalam paru2. Maksud tajuk di atas mempunyai dua makna. Tapi makna yang aku maksudkan, aku sangat lah tak gembira. There's something in my mind yang aku tengah fikir. Macam bodoh je. Huh. Menangis di dalam hati lebih baik dari tunjuk. Tak kesah la asalkan masing2 happy. Fullstop. Maaf, sedikit emo. Hari ni bukan hari yang baik aku. Dan untuk hari seterusnya adalah bukan baik untuk aku. Be strong Nana!

Current Mood : Entah


Thanks for reading. Have a nice day :)

10 comments:

Shahrul Tanaka said...

emo?aik dah tak layan hatko2? :P

Mysara Newrie said...

weh pasal pe nie?

NAZ said...

nana u emo pasal apa? agak agak la muka ganas. takkan emo kot? haha

Shazana Samaluddin said...

to shahrul : diam lah

Shazana Samaluddin said...

to mai : takde pape

Shazana Samaluddin said...

to naz : tak membantu lansung korang ni

dhanial yahaya said...

dalam hati ada taman dohh . haha

Shazana Samaluddin said...

to dhanial : tu kau dhan.

Nadia Samz said...

huih,tamo la sedey, :(

Shazana Samaluddin said...

tak sedih :(