Monday, April 12, 2010

Memerlukan duit

" Kewangan semakin tipis. Rasa nak menangis. Bagaikan hati yang digilis. Hati macam kertas yang semakin menipis. Lepas ni makan nasi dengan ikan bilis. " Hasil hakcipta terpelihara ini diambil dari status di facebook saya ye iaitu muka buku yang berwarna biru2 laut gelap mendung. HAHA. Kan bagus kalau duit korek je dalam tanah, takpon petik je dedaunan yang berada di pepohon yang rendang melambai. Duit gaji aku tak cukup nak survive. Pppfffttt.

Duit jatuh dari langit pon takpe jugak. Boleh tadah je pakai jaring ikan takpon kain pelikat ayah kat rumah. HAHA. Tolong, di mana saya boleh mendapatkan duit tanpa bekerja dan meminta wang dari mak bapak? Apa pendapat? HAHAHA

Current Mood : Berkarya


Thanks for reading. Have a nice day :)

5 comments:

Iman said...

whoa, pantun :)

Shazana Samaluddin said...

to iman : sajak la yg mempunyai rima aaaa. HAHAHAHA

dhanial yahaya said...

hhhaaaa , tu la boros lagi . haha

Shazana Samaluddin said...

to dhanial : boros2 sy pon, sy tak mintak duit kt mak bapak -_-"

Nadia Samz said...

bahhahha mari kita merompak.
XD