Sunday, April 4, 2010

Esok Ujian Undang-Undang

Esok aku ade Ujian Berkomputer. Yeah, aku baru nak amik. Nak amik untuk mendapatkan lesen L. Baru lesen L. Adoi. HAHA. Harap2 soalan tak susah la n takde pape masalah. Cuak jugak. Takut nervous n jadi blank sampai tak boleh buat. Aku dah study 500 contoh soalan tu. Aku dah jawab untuk 3 round. Harap2 aku ingat. Wish me luck. Sedang berusaha untuk mendapatkan lesen P. Owh yeah. HAHA.
Current Mood : Nervous


Thanks for reading. Have a nice day :)

6 comments:

Mysara Newrie said...

yeah nana ! u can do it ! haha

Shazana Samaluddin said...

to mai : yes, i can do it! HAHA

Cik Pieka said...

go nana go nana. go go. haha. good luck babe :)

dhanial yahaya said...

dah lulus kan ? haha . clap2

Shazana Samaluddin said...

to pieka : chaiyok. HAHA

Shazana Samaluddin said...

to dhan : yela, da lulus. tapi baru L. HAHA