Sunday, December 20, 2009

Another date :p

Ni kali ke berape entah date. Tak ingat. Hehe. Owh hari ni ke Mines saje. Takde duit la nak keluar KL. Haha. Kul 11 tadi aku naik bus ngan Bedah. Tapi aku benti kat KTM. Bedah kat Mines. So tunggu la si Anuar sampai. Lambat 10 minit budak ni. Nak kene denda ni. HAHA. Then gerak lah gi Mines. 1st yang kiteorang buat, gi cari tiket RTW untuk Bedah. Bedah suruh beli kan. Cari lah. Da beli gi kat tempat Bedah kerja. Pastu terus beli tiket movie. Memang harini nak tengok movie pon. Da plan dari dulu. Haha

Semua cerita start lambat. Avatar la paling awal. Kul 2.30. So tengok cerita tu jelah. Anuar yang ajak. Mula2 aku macam malas nak tengok. Ingat kan semua animation ke, kartun ke ape. Aku tak minat la. Haha. Last2 tengok, overall was okayh la. Takde la boring sangat. Cerita pon takde la lembab. Pelakon hensem. Haha. Dagu lekuk owh. Macam aku. Tak rase ke? HAHAHA. Aku tgk cerita Avatar tu dari kul 2.30 sampai kul 5 tak silap aku. Agak lame la cerita die. Nasib tak boring la. Kalau tak aku mintak balik RM10 aku. Then bakar je TGV tu. Haha.

Lepas tgk movie. Berjalan lah merantau ke mana2. Mati kutu tak tau jalan mane sebab round satu Mines tu dalam 10 minit boleh abis. Bosan. Takde bende. Haha. Gi merayau tgk ikan la, ape la. Pastu amik gmbar. Hehe. Satu kewajipan. Lepas tu terus gi mamak kesayangan. Tempat yg membawa kenangan. Kenangan ape? Entah. Haha. Harini kami makan kuey tiau kungfu. Wow sumpah membunuh menusuk perot. Sedap doh. Ade la orang tu sampai makan sup aku. Lapar ye? Hahaha. Kul 9 camtu, aku call ayah aku. Tak lame lepas tu, aku balik lah. Hehe. So far okayh la harini. Happy. Tak sabar tunggu this coming Saturday. N this 28 Nov, akan berlaku nya hari paling penting ;)

Current Mood : Entah :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: