Sunday, November 1, 2009

Luar kotak minda

Memikirkan sesuatu di luar kotak minda. Apakah? Sesuatu sedang bermain2 di kotak minda, di fikiran. Apakah? Bayang2 hitam menyelubungi fikiran. Bila fikir tak nak datang di minda, bila tak fikir, datang dengan sendiri. Pergi jauh2. Jauh. Jauh. Jauh. Jangan ganggu fikiran aku. Aku tak mintak pon semua ni datang dalam fikiran aku. Jangan bermain2 dalam fikiran ini kerana nanti akan memutarbelitkan diri. Membabitkan diri dalam satu situasi. Situasi yang memeningkan diri. Diri yang dibelenggu misteri. Misteri yang menghantui diri. Diri yang masih teguh berdiri. Masih berdiri menegakkan ape yang pasti. Tapi masih keliru di kotak hati. Hati yang berkata sendiri. Diri kena ikut kate hati. Tapi jangan hancurkan hati dan diri. Dan tidak lupa, diri yang masih mengekalkan konsep sedar diri.

Aku pon tak tahu ape aku cakap sebenarnye. GOTCHA. Pening kepala tidur lambat ni. Ape boleh buat. Aku tulis berdasarkan apa yang difikirkan dalam minda. Bukan sekadar main2. Hahahahahahaha. Harap maaf. Ini entri masuk air. Hahahahahahhahaha.
Current Mood : Bayang2 hitam menyelubungi fikiran & masih tak lupa konsep sedar diri


Thanks for reading. Have a nice day :)

4 comments:

yanalolu'xx said...

hee.. chill laa..

Shahrul Tanaka said...

mana air?tak nmpak pun =P

Shazana Samaluddin said...

to yana : haha. chill la. masuk air punya entri ;p

Shazana Samaluddin said...

to lionel : rabun.