Monday, October 5, 2009

Menjadi Godfather. Hahaha

Yes! Akhirnya aku da dapat game The Godfather 2. Thanks gila2 owh kat Jake Kerang ( bukan name sebenar ) stalker terbilang blog aku. Sebut name sebenar kang marah lak. Hahahahahaha. Sanggup post die punye cd game kt aku. Name ku ade Noor di hadapan. Bukan Shazana Bt Samaluddin je. Hahaha. Ye ar, die pon da tak gune da cd tu. Dari membazir gi buang, baik bagi aku kan. Aku tak mintak kayh. Tapi orang da bagi, tak kan nak tolak je. Hahahaha. Takpela. Lagipon aku da lame da tunggu. Tapi harini baru dapat. Takpe. Janji dapat. Sian aku. Semua men game ni sampai da abis men da. Aku baru nak mule. Haha.
Uih. Dapat install seronok. Seronok aku bunuh2 orang ni. Game ni banyak bunuh orang. Hahahaha. Aku suka game2 camni. Peh, lepas tension aku owh. Kadang2 kalau geram, aku men game2 camni. Aku lepas geram kat dalam tu. Bunuh semua orang yang ade. Haha. Nak bunuh orang betul2 tak dapat lak kan. Haha. :))
Current Mood : Don Shazana, the serial killer. hahahahhahaha


Thanks for reading. Have a nice day :)

6 comments:

Syazni Rahim said...

tak reti la men game cmtu.. tp bila nan crite cm best lak..huhu~

Shahrul Tanaka said...

eleh i dah khatam la :P

Shazana Samaluddin said...

to syazni : haha. serius best la. takyah men mission pon takpe. bunuh org je. serius best. haha

Shazana Samaluddin said...

to shahrul : eeei. kecoh la die ni. ;p

yanalolu'xx said...

nmpak cam seriauu la..

sangat kejam inih gadis..

:D

Shazana Samaluddin said...

to yana : haha. belum kenal, belum tahu. hahahah