Saturday, September 5, 2009

Misi tercapai

Yeah. Harini terpakse bangun awal. Selalu weekend bangun lambat. Tgh hari bangun. Tapi sebab harini nak meneruskan misi mencari barang2 yang dikehendaki, bangun jelah. Hari ni aku ngan Billa kuar nak gi Mid. Nak cari Crocs yang dikehendaki. Macam biase ar, gerak naik ktm. Peh cam sial. Himpit2. Rimas dowh. Tgh hari gak ar sampai kat Mid. Terus tgk map, cari Crocs. Da jumpe kedai. Shiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttt. Dari luar aku da nampak colour yang aku nak. Colour dirt grey. Lawa gile kowt. Tapi tgk pon tau. Takde size. Haha. Berbulu je.

Billa punye pon takde size. Damn. Camne? Penat2 datang Mid, takde pulak. Ape lagi, nak gerak ar gi Pavi. Fuh, penat memang penat lah. Dengan panas nye. Dengan puase nye. Da smpai tu, tgk Crocs depan Lot 10, cibet. Takde colour grey pulak. Da ar takde size. Bodo2. Patotnye simpan la stok. Then pekerja Crocs tu cakap, kat dalam Pavi ade. Kat Parkson. Nasib baik die comel. Sejuk sket ati aku. Hahahahahaha. Ape lagi. Menapak lah gi Parkson Pavi. Tapi, gi tandas dulu please. Haha. Perasan tak gambar aku ngan Billa, ade makcik cleaner interframe? Hahaha. Spot the makcik cleaner. Haha

Kera mendapat bunga
Dan kau adik, dan aku kakak. Sebab aku lagi tinggi. Haha. Makcik tu interframe
Makcik interframe
Ade lagi kt belakang
Makcik tu noty lah. Haha
Last2 gi Parkson tu. Ade jugak. Colour yang aku nak. Size aku. Maklum lah, kaki gajah. Susah sket nak cari. Hahahaha. Ape lagi. Aku amik lah colour tu. Billa amik cotton candy pink. Sweet je. HAHAHA. Untuk Jas ngan Mira, beli colour cam aku jugak. Then cari button untuk Crocs tu. Yeah. Button comel2. Pilih yang kene lah. Misi terakhir kami, cari gelang friendship. Letak name masing2.
Nasib baik ade kedai yang jual. Tak larat dah nak berjalan. Penat gile. Da la dahage gile babi. Nasib baik kuat iman owh. memang nak buke je puase kat situ. Haha. Tapi tahan jelah. Kang nak ganti parah pulak. Kiteorang pilih ar gelang tuh. Pilih huruf2 yang kite nak ape semue. Ade name masing2 lah. Tali colour coklat. Okayh ar tuh. Cantik. Haha. So, akhirnye semue misi yang dikehendaki dah tercapai. Penat lelah & pengorbanan kami di bulan puase tidak sia2. ( ayat karangan ) Hahaha.

Current Mood : Kaki letih


Thanks for reading. Have a nice day :)

8 comments:

Siti.Khatijah said...

kaki sis kaki gajah ke ? SEP ! XD

Lionel Azry said...

kaki gajah?
sah anak gajah ni :P
kah3

Clara Emily Cancer said...

xde pic kasut crocs yang beli tu ke?
nk tgk..

Shazana Samaluddin said...

to siti : yes. give me 5! haha

Shazana Samaluddin said...

to lionel : lu cibet. haha

Shazana Samaluddin said...

to clara : ala, nk kene tunjuk ke.
nnt org kate i batak pulak. haha

faa said...

hahah..anda kacak la nana :DD

Shazana Samaluddin said...

to faa : tu lah. hahaha