Tuesday, August 18, 2009

Kau nak sangat? Amik la babi.

Kau nak sangat kasut Crocs kau yang tak seberape tu? Kau amik la weyh. Kau amik. Aku tak hadap la. Kau ingat aku kesah? Kau tak payah nak berlagak. Aku pon ade la. Gelbah lebih. Kau datang malam2 takde adab ke? Dengan men serang je camtu. Tak bagitau pape. Kau tak pikir ke aku tgh tuition? Bodoh? Takde otak nak pikir ke? Kenape kau mesti nak datang malam ni. Bapak cari gaduh. Atleast datang dgn care elok. Kau nak amik kasut kau tu, kau amik la. Tapi datang hari yg sepatutnye. Dengar aku ade Crocs baru, terus nak amik balik ar Crocs kau? Bodoh. Buruk siku. Budak kecik pon tau pikir la. Bukan macam kau. Tak gune otak.

Ey, aku nampak muke kau tadi, aku benci gile la weyh. Aku benci. Aku benci kau. Care kau. Perangai kau sekali. Perangai macam puki. Then nak berlagak baik cakap terima kasih ape semue. Tak payah la hipokrit. Kenape setiap kali kau mesti nak wat taik, wat puki ngan aku? Kenape weyh? Sikit pon aku tak pernah cari pasal ngan kau. Sikit pon tak weyh babi. Bende da lame settle, kenape kau mesti nak sibuk lagi. Sibuk anta kat myspace la, kat fon la. Then nak bagi aku sakit hati? Kau suke lah? Baguslah. Kau buat la lagi aku benci kau.

Wah2. Aku ingat janji2 kau la weyh. Aku ingat lagi kate2 kau. Dari hari yg kau sound aku kate aku ego, selfish semue. Sape yg ego? Sape yg selfish? Kau sedar tak aku ikot je cakap kau dulu? Kau mane penah nmpak sbb kau bute. Bute dengan kemahuan kau yang melampau2. Aku ingat janji2 pantat kau dulu. Ape? Janji NAN****? Pundek lah weyh. Kau tau buat janji palat je. Mase birthday aku, kau buat taik jugak. Birthday aku weyh. Kau tak pikir ke hari yg sepatutnye aku happy, kau buat aku takde mood. Kau buat aku sakit hati. Warh. Puas hati kau? Lancau lah lu mat. Dah 2 bulan weyh. Kau asik bagi aku sakit hati je. Kenape weyh? Kenape?

Pukimak lah lu dengan janji2 manis kau dulu. Macam sial weyh. Serius macam sial. Aku ingat nak la baik2 ngan kau tadi ape semue. Ni tibe2 bawak membe la, apela. Kau tak boleh datang sorang? Then muke macam orang tak bersalah. Tak berhati perut. Macam sial je. Benci la aku tengok muke kau tadi. Benci kau tau. Kenape la aku jumpe orang macam kau. Menyesal lah weyh aku jumpe orang cam kau. Menyesal gile. Tak sangke lah pulak perangai kau akan jadi camni macam sial.

Ey babi. Bende da settle kan? Kau da amik kasut crocs kau yg pantat tu kan. Kau amik la weyh. So please berambus la weyh dari hidup aku. Tolong blah dari hidup aku ni weyh. Jangan penah2 kau nk muncul lagi dalam hidup aku. Aku da muak dengan kau la sial. Kau ingat, sampai mampus aku benci kau palat. Kau jangan ingat aku nak maafkan segale perbuatan yg kau buat. Sampai mati aku tak kan maafkan kau. Kau buat aku, hidup aku jadi merane kau tau. TOLONG JANGAN MUNCUL DALAM HIDUP AKU LA BABI. Jangan kacau hidup aku. Tak payah sibuk2 nak anta pape lagi. Aku just tak paham, kenape kau mesti nak buat palat bin lancau ngan aku padahal bende da settle mase bulan 6 dulu. Eh pantat, harini kau buat aku. Esok luse aku doakan kau kene balik. Kau gi mampus la dari hidup menyusahkan orang, sakitkan hati orang. Tak ke perangai bangsat gile. KAu gi mampus lah. Aku benci kau. Kau mampus kene langgar dengan lori balak pon aku tak kesah. Lagi aku suke. Orang macam kau memang patut kene camtu. Kau takde keje nak sakitkan hati orang? Gile? Takde otak? Takde pikir? Pikir pakai akal mat. Bodoh. Jangan reti nak kutuk orang je tau. Jangan reti kau nak hine orang je tau. Kau cermin diri kau dulu. Perfect sangat ke mat? Gune akal kau elok2. Tuhan bagi akal yang sempurne, pikir elok2. Pikir hati orang camne weyh. Kau pon manusie jugak. Tak kan kau ni takde hati ngan perasaan. Tak kan tak berhati perot lansung. Besok luse, orang akan hine kau balik. Macam ape yang aku buat sekarang ni. Serius ape yang kau buat kat aku sekarang ni, kau akan kene balik. Tak payah bajet suci, tak payah bajet baik macam dalam msg kau tadi. Serius jijik weyh. Lepas ni, jangan anta pape lagi kat aku. Kau jangan cari aku semate2 nak bagi aku sakit hati. Bodoh. Takde keje. Aku tak pernah nak mengamuk2 camni kau tau. Ni semue pasal kau. Berpunce dari kau. Kau da buat taik ngn aku, kau ingat aku tak boleh balas balik ape yg kau buat sial? Blah ar dari hidup aku. Aku benci orang macam kau. Gi mampus. AKU BENCI KAU LA BABI.


Thanks for reading. Have a nice day :)

6 comments:

Unknown said...

babi pakai crocs?

Shahrul Tanaka said...

babi tu ada h1n1 tak? :P

Pika Edogawa said...

wow

hanya wow yg mampu aku ckp
hehe :P

Shazana Samaluddin said...

to heidi : babi yg berkenaan sahaje. haha

Shazana Samaluddin said...

to lionel : takde h1n1 tapi ade virus neyakitkan hati & jantung.

Shazana Samaluddin said...

to pika : tu lah. wow balik. haha