Wednesday, February 11, 2009

Urgh.. Ngantok gila...

Semalam aku tuition.. Cam biase ar.. Kul 4 gerak dari rumah Billa.. Kul 5.30, abes class add math.. Then lepak ar kt kedai makan.. Jauh sket dari tempat tuition tuh.. Da ar hujan time tuh.. Terpakse 'redah je'.. Makan nasi goreng.. Da ar hujan2, lapar.. Semua bende jadi sedap.. Haha.. Mase tgh2 mkn tuh, hujan makin lebat.. Aduhai.. Mmg x ar nk redah lebat2 gila camtu.. So, aku terpakse ponteng class chemistry.. Hehehe.. Aku masok class maths je.. Hari nieyh lak, dtg skola mmg ngantok n pening giler ar.. Sumpah x larat..

Pagi tadi, aku ade class agama.. Kan class aku campur ngn class B.. Cam biase ar.. Aku ngn billa dok gelak2 wlupown kpale pening.. Still menguatkan semangat.. haha.. Ruzaidi ngn Jamal dok depan kiteorang.. Hari nieyh aku x terdaye kacau dorang.. Hahaha.. Aku ngntok gila tadi.. Then die dorang mengacau.. Zawawi pown menyampok..

Zawawi : Eh, da letih ke? haha
R & J : weyh, bangun2.. Bangun! Bangun!
Aku : Jangan lar kacau weyh! Ngantok
R & J : Bangun lar.. Ape nieyh.. Pagi2 kene fresh.. Bangun! Hahaha
Aku : Bodo ar.. Aku nak tido.. Jgn kacau

Dorang membalas dendam actually.. ahaha.. Slalu kalau dorang nk tido, aku ngn billa akan pastikan dorang x dpt tido.. Hahahahahaha.. Kalau dorang nk lentok je, kteorg x kan bg die tido.. PADAN MUKA.. Lalala.. Then tadi, mase aku balik skolah, aku lalu ar depan pondok pak guard tuh.. Aku rimas lar.. Asal lalu situ je, byk soalan tnye..

Pak Guard : Adik baru balik skola? Skola cj ka? Rumah mana?? Spm taun ni ka?? adik sehat?
Nana : (dgn sombongnya x menjawab pertanyaan dia)
Pak Guard : Warh, sombong ini adik..
Pak Guard : Uncle mau knl saja..

hahaha..Bukan ape.. bahaye kowt.. X kan nk bgtau aku dok umah yg mane satu.. Mau nnt die dtg ke.. Setiap hari kalau aku blk skola, soalan tu ar yg die tnye.. Soalan yg same.. Aku pown da penat dengar.. Tnye soalan yg die da sah2 tau jawapan nye.. Bengong je owh..hahaha.. So, kepada siape2 yg jumpe pak guard nieyh, jgn lyn die.. Berhati-hati di jalan raya.. Haha


Thanks for reading. Have a nice day :)

5 comments:

Nadia Samz said...

si pak guard nak ngorat nana la tuh.
hehheheheh..

kenyit mata sket.
sumpah pengsan pak cik tuh.

XD

Ruhil Rosley said...

hahha
terima kasih kerana bgtau psl pak cik gatal tu
:)

Anonymous said...

haha , this is funny .

Farie Amrah said...

better be careful ok darl.. (:

Anonymous said...

weyh
ko nantok ke aritu