Friday, October 11, 2013

Selamat datang cuti!

Yeayyy finally, pejam celik pejam celik cuti dah start. Kali ni cuti selama sebulan. Lega gila dah habis, sebab aku rasa kan semester 3 memang tough bagi aku. Dimana dua subjek kau 4 credit hour.

Sekali kau mess up dengan markah, goodbye forever aku cakap. So agak tension nak maintain kan grade.
Kalau boleh memang tak nak kecundang. Kalau boleh kali ni aku nak target dapat president's list.

Ok memang banyak jugak benda nak dibuat rasanya. Nak balas dendam apa yang tak dapat di buat masa tengah sibuk.

Ni antara senarai yang aku rasa aku nak buat walaupun ada yang agak nonsense sikit. Haha

1. Baca novel2 yang pernah beli dulu
2. Buat projek DIY & nak menjual sikit
3. Kemas almari
4. Main The Sims 3
5. Tengok tv
6. Pergi BMTH
7. Pergi Urban Clothing Fest
8. Lepak shopping dengan kawan
9. Nak tweet tweet & tweet
10. Kembali menulis di blog
11. Workout & diet
12. Tidur ciukupnya

Setakat ni, ini jela senarainya. Kalau ada konfem update lagi. Kepala otak ni rasa datang idea baru nak bincang tentang fashion, gaya hidup, perangai, puisi dan sebagainya. Alright kita tengok nanti macam mana!


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: