Sunday, July 4, 2010

Freakin Happy

Im so freakin happy today. Harini aku keluar dengan Nuar. 30 Jun haritu tak dapat sambut sama2. So aku sambut la dengan die harini. Okayh this is my first time sambut dengan bf. N today was amazing. Nuar datang Mines kejap. Die nak beli PSP. So aku teman. Then kiteorang gerak Mid Valley. Pergi lah dekat gardens kan.

Actually, aku dah lame minat 2 jenis patung ni. Domo dengan Dooodolls. Tu la Nuar bawak aku gi Action City nak beli kan patung2 tu. Aku amik Domo besar dan Dooodolls yang nama die Pinkie Pirate. Whoa, comel gila doh. Aku rase nak menjerit. Boleh bawak tidur lepas ni. Hehe. Oh suka gila. Thanks sepet.
Then Nuar belanje aku gi makan pizza. Aku da la mengidam makan pizza. HAHAHA. Tau2 je aku nak makan tu. Takpela, biarla makanan tak mahal pon, tapi aku hargai ape yang die buat harini. Pastu pergi Pavi tngok wayang. Tu jelah. Balik tadi ayah aku cakap Fara datang rumah bagi hadiah. Balik2 aku tengok, warh, cawan comel gila. Unik pulak tu. Ade due part. Kalau cabut cawan bahagian kepala tu, tinggal badan die je. Sila tengok gmbar di atas. HAHASo far aku memang happy gila harini. Tak tahu kenapa. Maybe sebab die sweet sangat kot harini. HAHAHA. Thanks for everything my dear Anuar. Sepanjang 28 Jun haritu masuk 7 bulan kita couple, banyak benda dah kita dah lalui sama2. Gaduh, salah faham, itu ini. Tapi still bertahan lagi. I appreciate sgt ape yg u buat harini. I terharu sebab u sanggup buat ape2 untuk bagi i happy harini. Bagi i happy sempena birthday i. Thanks sangat2. I will always love you. :)


Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: