Saturday, May 1, 2010

MONYET

Pagi tadi aku pergi la ke Nilai 3 teman mak aku cari kain baju kurung ape semua. Syurga kain. HAHA. Aku pon beli la kain jugak nak buat baju kurung untuk nak pakai mase belajar nanti. Masa duduk jalan kedai demi kedai, aku nampak la satu benda ni. Sangat menarik pergerakan dia. Dan sangat unik. Pergerakan die ala-ala tarian Jaipong. HAHA. Tapi comel gila. Banyak warna.

Ala, benda yang kena cahaya matahari tu. Then die boleh gerak2. HAHA. Yang letak kat kereta tu. Kat kereta Kelisa aku tu ada satu dah, butterfly. Warna pink. Tapi macam ramai pulak pakai. Orang selalu kan pakai bunga la, ladybird. Tak tau la kenapa nak sangat. Benda ni menarik perhatian aku. Hahahaha. Dia adalah seekor monyet yang menari jaipong. Hahaha. Tgn dia bergerak ke kiri kanan macam Jaipong. Siap pinggang goyang2 sekali. Ewah!

Ada banyak bentuk. Colour ape semua. Tapi ni yang paling comel. Colour dia pon match dengan butterfly tu. Beli jela. Bukan mahal mana. Motif entri ni? Takde benda pon. Saje takde kerja. HAHA. Tiba2 berperangai seperti kanak2 comel. Hahahahahaha. Aku letak lah kat kereta aku tadi. Semakin comel kereta aku tau. HAHAHAHA. Seronok tengok die goyang2.

Current Mood : Gila


Thanks for reading. Have a nice day :)

6 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

dah oke dari KLMJ? :P

Shazana Samaluddin said...

to shahrul : comment anda tidak berkaitan dengan entri sy. HAHAHAHA

dhanial yahaya said...

comel gilaaa :)

Shazana Samaluddin said...

to dhanial : tau. aku memang somel. HAHAHAHAHAA

Ruhil Rosley said...

cute nye...............MONYET!!!

Shazana Samaluddin said...

to ruhil : hahaha. yeay monyet! hahaha