Sunday, April 5, 2009

Suka lagu ini :)

Aku suka gila dengar lagu ni.. Tak tau kenape.. Such a sad song.. It reminds me of my situation.. Bukan nak jiwang2 ke ape, saya bukan begitu.. Haha.. Tapi memang lagu ni sedih.. Ungu kalau wat lagu memang touchy abes ar.. Macam lagu tercipta untukku.. Lagu tu pown best jugak.. :)

UNGU - CINTA DALAM HATI

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa dicintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dalam hidupmu

Telah lama ku pendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga hujung waktuku

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja


Thanks for reading. Have a nice day :)

12 comments:

naz said...

lagu suda lama la beb:)
ni lagu tema cinta kawan i haha!

cik syazni said...

btol...Ungu pandai wat lagu...lagu dia sume leh layan..

Ruhil Rosley said...

lagu jiwang sangat touching.
boleh membuatkan kita menangis.
;0

Nadia Samz said...

hehehheh..
in luph la tuh.
gaggagagag~

saiful syafie said...

hahhaa
nana dlm ati ade taman..
chet kate hardcore..haha

Shazana Samaluddin said...

to naz : Biarla lagu lame pown.. Aku suka dengar.. ;)

to syazni : Tahu x pe dowh.. Lirik2 dorang gila touchy :)

to ruhil : tu arh.. rasenk nanges.. haha

to nadia : in love ngn u la syg.. haha

to epul : mane ade! hahaha

MiraRsln said...

nana love that song...
wo0o0o0o0aaaa

ondenQ said...

yuwp2..lgu dye best :)

Shazana Samaluddin said...

to mira : lagu best.. sape yg x suka ;)
to onden : tahu tak pe! :)

Jibek said...

aku pon suka :D

Shazana Samaluddin said...

tu arh.. aku lagi suka ;)

yoyot said...

weh, aku pun suke giler laguu ni!
and lagu ni pun
cerita pasal hidup aku.
huhu