Sunday, March 8, 2009

Maafkan aku.. :(

Aku x de niat nak wat kau sakit hati.. Sumpah aku x de niat.. Kau kene paham, aku ngn dia cume kawan.. x lebih dari tu.. Kenape susah sgt kau nk percaya kat aku.. Walaupon sket je.. Susah sangat ke?? Aku da byk kali mintak maaf, tapi kau x peduli.. Maafkan aku sebab banyak kali wat kau sakit hati.. Maafkan aku untuk ape yang aku da buat kt kau.. Aku da ckp, aku bukan yg terbaik.. Tapi kau jgk x peduli.. Yang penting, aku tau ape yg aku wat.. Aku tau sbb ini diri aku.. Aku knl diri aku sape.. Aku tau batas2 kawan camne.. Aku nk kau percaya je kt aku.. Tapi, aku rase kau pown da benci aku kan.. Kalau betul kau benci aku, kau ckp.. Aku terima.. I deserve that.. Just tell me, and let me know.. Aku x kan ganggu hidup kau lagi kalau itu yg wat kau happy.. Maafkan aku...... :(


Thanks for reading. Have a nice day :)

4 comments:

naz said...

i maafkan :)

mardhiah hani said...

uish . wut happen ni lil sissy

Nadia Samz said...

oihh.
sapew wat u macam nih.
:(

Ruhil Rosley said...

i maafkan u.
i gurau sahaja ok.
don't take it too serious.
sabar sahaja lah