Monday, January 19, 2009

Hari Isnin

Serius boring giler hari nieyh.. Pagi2 da ade perhimpunan.. Minggu nieyh minggu Kokurikulum.. So, setiap minggu koko nieyh, mane2 kelab atau persatuan kene perform kt pentas.. Tadi dak2 tiong hua perform.. Siap ade naga lagi.. Hahahaha.. Klaka seyh dorang berlakon.. Tergelak2 aku.. Then, mase kt class waktu nk balik tuh.. Aku masok air giler babi.. Semua org aku kacau.. Best giler.. Hhahaha.. Part paling best, mase nga tunggu kt pondok skola.. Time tuh nga tunggu van nk blk.. Ade dak cine laki yg jadi naga pg td tunggu kt pondok skola tuh.. Aku saje ar kacau..

Nana : Monster.. Raaawwwrrrrrr... Hahaha
Budak itu : Awak nampak kasot saya ar? Nnt smpai kt muke awak baru tau.. Haha

Then, lagi best time tuh.. Ade dak form3 tetido.. Lentok2 lagi.. Sampai nk jatuh.. haha.. Aku ngn billa kacau die kaw2.. Sampai dak tuh terbangun.. Men ketok2 botol air ar.. Perang2 botol air ar.. hahahhahahaha
tergelak2 aku tadi.. Serius BEST giler kalo ade kt skola.. Tapi, da taun akhir seyh.. :((


p/s : Teringat zaman form4 taun lepas

Kumaran a.k.a Abg Aaron bersame Sheng Qian dak pling pandai
Aziera, Miera, Ema, Tona bersantai
Billa n Miera kanak2 riang
Anugerah cemerlang.. Chewah.. Haha
Aku ngn Wanie Hanim.. Muke aku skema siot.. Jgn tgk!





Thanks for reading. Have a nice day :)

No comments: